I Was In The Mood To Roast & Block Unfunny Submissions | Try Not To Laugh (Fan Submissions)

If I Don't laugh, You Get Blocked...the rules are simple and the submissions are....well...can you make me laugh? Try here:
JayKubzScouts
More Kubz Scouts Try Not To Laugh:
uslikes.info/house/ZJZr05SLtWlupdg/video.html&ab_channel=KubzScouts
Follow me on Twitter! ► JayKubzScouts
Watch me on Twitch! ► www.twitch.tv/thekubzscouts
Follow our Instagram! ► thekubzscouts
---------------------------

We're here to have fun and not take ourselves too seriously, so any negative comments will be automatically deleted! Thanks for watching!

#KubzScouts

Comments

  1. Lauren Foster

    Lauren Foster17 hours ago

    im watching this at 4 am man, i cant be laughin like dis

  2. DanielsStuff e

    DanielsStuff eDay ago

    Jay is so bored that he took off his headphones

  3. Kakashi Kogane

    Kakashi Kogane2 days ago

    I laughed so hard at 5:52 I honestly feel bad I laughed at it cuz Jay didn’t😞

  4. Fem!NekoInk

    Fem!NekoInk3 days ago

    Me: hasn't been on the channel for months Jay: *Has beard* Me: WAT

  5. Biggboo2789

    Biggboo27894 days ago

    cory laugh at the nay nay one to

  6. luis hernandez

    luis hernandez5 days ago

    world of dance

  7. 「•ちよ_Chiyo•」

    「•ちよ_Chiyo•」6 days ago

    Jay : eww bro i wonder how her breath smell Not even a sec later Jay didn't know what is waiting for him the baby went ;> XD

  8. Eros' Nests

    Eros' Nests7 days ago

    Jay pls watch markipliers try not to laugh pls try that

  9. Tamara Baker

    Tamara Baker8 days ago

    jay y

  10. Chicky nuggie FN

    Chicky nuggie FN8 days ago

    Jay please make more of there videos

  11. Kertian Bahian

    Kertian Bahian9 days ago

    His laugh is so CUUUUUUTE🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤭🤭🤭

  12. Jaki_ 1124

    Jaki_ 11249 days ago

    this is the first time i ever felt alive 7:36

  13. purple_gacha pastel

    purple_gacha pastel10 days ago

    I'm so freaking jelouse that Jay has A FREAKING CUTE DOG!!!!!!

  14. null skull

    null skull10 days ago

    do the one with the title of "when work asks me to stay late" for the next video

  15. Calebs Shieldz

    Calebs Shieldz12 days ago

    Jay:let me bring my dog Dog : you woke me up just for this bullshit

  16. Calebs Shieldz

    Calebs Shieldz12 days ago

    He so cute

  17. Itzabella Guel

    Itzabella Guel12 days ago

    Jays laugh is just the most greatest thing EVER

  18. Leila Wilson

    Leila Wilson12 days ago

    1:49 i wonder whats wrong with my humor 4:34 jay you madlad despair doesnt seem so bad at this point 5:17 i want my mother

  19. Leo Roy

    Leo Roy13 days ago

    your videos are slowly altering my sense of humor

  20. Olivia Mchargue

    Olivia Mchargue13 days ago

    Like i watched this video like 3 times and when that part when it says "nae nae before you get a whoopin'" , i kept laugh so hard at it cuz my brother kept saying the same sh8t to me! :) I was laughing to hard, he thought that he need to do the heimlich on me!

  21. Kamran Chima

    Kamran Chima14 days ago

    How do people find the spongebob ones 🤣

  22. redthecoolguy8766

    redthecoolguy876614 days ago

    Dang jay died

  23. omega nigba tyrone

    omega nigba tyrone14 days ago

    I sent you that spongebob one before 😞

  24. Evangeline Hernandez

    Evangeline Hernandez14 days ago

    7:38 me when i noticed someone ate the last slice of pizza

  25. Supercalifragilisticexpialidocious

    Supercalifragilisticexpialidocious14 days ago

    Jay's laugh is what keeps me motivated :)

  26. Emilie Faulkner

    Emilie Faulkner15 days ago

    It is 12:39, and I'm laughing my ass off!!😐😑😐☺😀😃😄😆😆😆😆😆😆

  27. Zabrina Vernon

    Zabrina Vernon16 days ago

    i remember that thigh slapping challenge its from victorious uwu i loved when Tori won against her ex best friend / bully and how she did those moves so perfectly

  28. Gren tree m

    Gren tree m16 days ago

    7:46 captions: Laughter Deaf people: 😂🤣

  29. pepper Poper

    pepper Poper16 days ago

    Plsss do an ASMR video🙏🏻 would pay actually cash for it!!!

  30. Ava ʕ·ᴥ·ʔ

    Ava ʕ·ᴥ·ʔ17 days ago

    Jay's laugh makes it even funnier 🤣🤣

  31. SenpaiWølf Køtøri-Chan

    SenpaiWølf Køtøri-Chan17 days ago

    1:48 :Jay there's a block xD

  32. SenpaiWølf Køtøri-Chan

    SenpaiWølf Køtøri-Chan17 days ago

    1:20 xD

  33. NINJAGAMER 456

    NINJAGAMER 45618 days ago

    Bro#1: *calls bro#2 a B*tch.* Bro:#2*Jump kicks off wall roundhouse kick Bro#1 in face.* Me:DAAAAAAAAAMMMMMMMMNNNN!!!!!!!!

  34. Michelle Enderink

    Michelle Enderink18 days ago

    7:39 I died😂

  35. Bunz Bunz

    Bunz Bunz18 days ago

    For an amazing hilarious youtuber, how can his fans have such dry humor.

  36. lil_x _ninja214

    lil_x _ninja21418 days ago

    1:28 I tried holding my laughter so much. LOL

  37. Giovanni Simmons

    Giovanni Simmons20 days ago

    Jay is it me or did I see a gohan thing in the background

  38. Giovanni Simmons

    Giovanni Simmons20 days ago

    Jay: I need some ChapStick for that fry ass submission Me: *dying in the background "

  39. miss panda

    miss panda20 days ago

    Plot twist: *jay is thinking about something else in some of the vids to make him laugh*

  40. Zara Bagel ʕ•ᴥ•ʔ

    Zara Bagel ʕ•ᴥ•ʔ20 days ago

    Kassie watching this: **le gasp** "Jay, you dirty, dirty guy!"

  41. Your math homework is due tomorrow.

    Your math homework is due tomorrow.20 days ago

    OoO MACCCCCC! YESSSSS! Mac’s de best. :,D Anyone else here watch Mac, or nah?

  42. Courtney Louise

    Courtney Louise21 day ago

    I can’t 6:50👏🏻😂😭

  43. Courtney Louise

    Courtney Louise21 day ago

    Okay 4:30 made me laugh so hard wtf😭😂

  44. Courtney Louise

    Courtney Louise21 day ago

    “Wow.....That’s terrible.....3 seconds of my life,I’ll never get back.....here take this fresh block” Lmao I can’t😭

  45. Courtney Louise

    Courtney Louise21 day ago

    “It did make me smile.....buts going to make me smile even harder,after I block you” Well Damn👁👄👁

  46. Ish

    Ish21 day ago

    I didnt realize I paused the video and thought jay paused the video so I thought

  47. Nicolasa

    Nicolasa22 days ago

    Notice how he didn’t laugh at any of the tiktoks

  48. Dark Starlight

    Dark Starlight22 days ago

    I also want a little milk too xD If u like more milk 👍(jk)

  49. Darkly

    Darkly24 days ago

    4:14: batman could never

  50. Vanessa Julian

    Vanessa Julian24 days ago

    awwww my video wasnt here... mine is nessaplyz 27

  51. Sara Vogt

    Sara Vogt25 days ago

    this was so funny I could not stop laughing so my cat attacked me because I was laughing

  52. BRIANESHKA DUMENG ROSA

    BRIANESHKA DUMENG ROSA26 days ago

    nobody: Me and Jay: *laughing at the same submissions* Yo Jay, you the dude, love you, take care!

  53. Devil:3

    Devil:326 days ago

    jay eating cereal at 6:18

  54. Devil:3

    Devil:326 days ago

    Jay:I'm not gonna laugh Jay: *laughs like a girl*

  55. New York love

    New York love26 days ago

    Bro I Do Be Liking Me Some SpongeBob SquarePants Episodes But Low-Key Tho That Was Kinda SUS

  56. May lene

    May lene27 days ago

    You gotta watch the whole video, sometimes it only gets good at the end 🤣

  57. EnderMan Productions

    EnderMan Productions27 days ago

    Y'all got him mixed up with CoryXKenshin

  58. EnderMan Productions

    EnderMan Productions27 days ago

    I think it's better if you send some of these to CoryXKenshin

  59. Sebastian Plunkett

    Sebastian Plunkett27 days ago

    Why Jay always laugh at this boomer shit

  60. rocko flock0

    rocko flock027 days ago

    I will catch you! I ‘ M J O K I N G

  61. Master yoshi Ball

    Master yoshi Ball28 days ago

    The New York accent challenge was so funny

  62. Naruto Uzumaki

    Naruto Uzumaki28 days ago

    The squidward one had me wheezing😂

  63. Katelynn Vallon

    Katelynn Vallon28 days ago

    I love the fact that me and Jay have the same humor

  64. Froppy_NDL

    Froppy_NDL28 days ago

    Do yall see how Jay finds videos that aren't TikToks funnier than TikToks bruh TikToks aren't funny

  65. Blue Eyes Pro

    Blue Eyes Pro11 days ago

    Froppy_NDL Facts

  66. Scarlet 1902

    Scarlet 190228 days ago

    3:40

  67. pxeppapig

    pxeppapig29 days ago

    i love jays laugh its so satifying

  68. Eraibian Peterson

    Eraibian PetersonMonth ago

    Some of y’all be sending these TikToks too the wrong youtuber

  69. Eraibian Peterson

    Eraibian PetersonMonth ago

    0:35 It did make me smile but it’s gonna make me smile after I block you

  70. Victor Isidoro

    Victor IsidoroMonth ago

    9:25 did Mario die or what?

  71. Rana Waqar Azim

    Rana Waqar AzimMonth ago

    your laughing so hard?

  72. xXItzLeyLaGachasXx

    xXItzLeyLaGachasXxMonth ago

    Why am I going to steal everyone's fricking adorable dogs like *WHY I-*

  73. The Grim Dieabeetus

    The Grim DieabeetusMonth ago

    Milc

  74. Sage Engage

    Sage EngageMonth ago

    I swear y’all literally put the most unfunny tik toks in the submissions. It’s “alt tik tok” humor. Their humor is just saying someone has a smelly ass and they’ll bust out laughing and people with real humor just sit there like 😐

  75. choco_ barHD

    choco_ barHDMonth ago

    Nothing got me, except for this one 7:37

  76. ChanceFabulous

    ChanceFabulousMonth ago

    4:33

  77. 𝕯𝖗𝖊𝖆𝖒𝖞𝕯𝖊𝖑𝖚𝖝𝖊

    𝕯𝖗𝖊𝖆𝖒𝖞𝕯𝖊𝖑𝖚𝖝𝖊Month ago

    Yo, wtf I just realized this was posted on my birthday.

  78. Von Pumpkin

    Von PumpkinMonth ago

    Y'all trying to send tiktoks but _none of them are gay_ so they all suck

  79. Your Host

    Your HostMonth ago

    Look at him, immediately closing it before the funny stuff actually happens (6 minutes in and he did this like 3 times)

  80. Murasaki Suinguri

    Murasaki SuinguriMonth ago

    Why do ppl still send in tiktoks doe 🤣🤣

  81. Anna Fetcu

    Anna FetcuMonth ago

    When you finally get the courage to send a tweet but he doesn’t go to through them all and doesn’t see your only tntl sub .-.

  82. JonnaTheRad

    JonnaTheRadMonth ago

    Jay: "I think I need to contact my lawyers for that bull-" *Google pixel ad*

  83. 2k with Videos ?

    2k with Videos ?Month ago

    Nye nye before u get a whooping😂

  84. Mary Long

    Mary LongMonth ago

    dang i though this dude videos would be good but there trash and he rude.

  85. Doris Wilkinson

    Doris WilkinsonMonth ago

    9:15 dude said Wakanda forever. Rip Chadwick boseman.

  86. 90s Vibes

    90s VibesMonth ago

    Yo jay what breed is your dog? (Ps I been a fan for 4 years🦋✨)

  87. 【`` S P A C E A L I E N ``】

    【`` S P A C E A L I E N ``】Month ago

    I cant tell if I'm laughing because of Jay or the submissions bht either way, ny stomach hurts from laughing this much

  88. Creative Panda

    Creative PandaMonth ago

    3:21 how tf did he not laugh that shit was hilarious to me

  89. SOB4LIFE

    SOB4LIFEMonth ago

    2:59 that fall guy dident even know what was happening

  90. LSS2 Kefla

    LSS2 KeflaMonth ago

    Ngl him not shutting up about "unfunny" stuff is is kinda annoying

  91. Not Dreamfy

    Not DreamfyMonth ago

    Jay next time I'mma join

  92. Ava Huge A.R.M.Y

    Ava Huge A.R.M.YMonth ago

    7:36 the fact that it appeared right after that whack shet.

  93. Ian Depressions_backup_2

    Ian Depressions_backup_2Month ago

    YOOOO TIK TOK IS GETTING BANNED ON SUNDAY SO NOW WE WONT SEE ANYMORE OF THE CRINGE 🕺🏿🕺🏿⚰️🕺🏿🕺🏿

  94. Jacob

    JacobMonth ago

    Am I the only one who laughs even because he is laughing?

  95. valerie lamberton

    valerie lambertonMonth ago

    One of the ones he laughs the hardest at isn't even a video XD

  96. NotMe Cool

    NotMe CoolMonth ago

    Tik Toks be like Original vid: FUNNY Makes it Tik Tok : Not funny didnt laugh

  97. Ian Depressions_backup_2

    Ian Depressions_backup_2Month ago

    7:36 LMFAO

  98. it's lapis lazuli

    it's lapis lazuliMonth ago

    6:14 JAY MISSED OUT ON THAT ONE SECONDDDDDDDD

  99. Kayla Gib

    Kayla GibMonth ago

    7:35 the way he just scrolled to see that like right passed had me laughing so hard.

  100. Ethan Andrade

    Ethan AndradeMonth ago

    I feel bad for the people who had their first time

  101. Fragify

    FragifyMonth ago

    8:15-ish My chorus teacher literally did that for a school talent show for like 3 mins straight once. It was very hard to watch... I looked at my friend and he was just like wtfrick