IT'S THE LAST CLASS TRIAL, THERE A HUGE TWIST & AND I DONT WANT THIS GAME TO END | Danganronpa

50k LIKES and i'll release the very last Danganronpa video!! What a fun series, thank you to every one who supported it, much love!
danganronpa game link:
Danganronpa game link:
store.steampowered.com/app/413410/Danganronpa_Trigger_Happy_Havoc/
Follow me on Twitter! ► JayKubzScouts
Watch me on Twitch! ► www.twitch.tv/thekubzscouts
Follow our Instagram! ► thekubzscouts
---------------------------

We're here to have fun and not take ourselves too seriously, so any negative comments will be automatically deleted! Thanks for watching!

#KubzScouts

Comments

  1. Clara Harrington

    Clara Harrington9 hours ago

    Jay: there's 9 light and bodies? Me: mind: mondo- butter- no- body- butter- its- butter-

  2. Clara Harrington

    Clara Harrington10 hours ago

    Hiro: HOW DID YOU SEE THAT TINY LITTLE THING!?!?! Jay: thats what she said ;) I- mean she said to her bc- nvm

  3. Ghosties Hosties

    Ghosties HostiesDay ago

    I love how in Makotos picture Takas arm was covering Junkos face, like Makoto couldn’t be bothered to say “Hey Taka! Put your arm down!” Poor Junko lmao

  4. XxStrawberryGamerXx

    XxStrawberryGamerXx3 days ago

    Jay: Thats pop that dvd into the player- The ad not even seconds later: THIS IS THE BEST HEADSET OF 2020 Me being a Mikan kinnie: *𝐰𝐡𝐞𝐞𝐳𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐡𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐬𝐢𝐟𝐲*

  5. ONG ALISA Moe

    ONG ALISA Moe4 days ago

    No one: Not even Kubz Scouts: Monobear: Celestia Lu---whatever? Me:my name is....CELESTIALUDENBERGGODDAMNIT

  6. sokka

    sokka5 days ago

    Not jay trying to explain his ‘that’s what she said’ joke 🤦‍♂️🙇‍♂️

  7. BlazeProductions SFM

    BlazeProductions SFM5 days ago

    Wait- so is there like a box of mondo butter in one of the fridges?

  8. Rifqah Isaacs

    Rifqah Isaacs5 days ago

    Jay: Why would Mukuro even agree to switch and become Junko? Me: *Good question*

  9. GnimaG with GT

    GnimaG with GT6 days ago

    1:04:57 me and Jay thought the same thing lol

  10. X0RPH0B1AS

    X0RPH0B1AS6 days ago

    Makoto: we won't kill, right everyone else: *how bout I do anyway?*

  11. Kumi Demura

    Kumi Demura7 days ago

    I swear I think Jay is think inside of his head is: *”If this music doesn’t play at my funeral I’m not going”*

  12. ʕ•ᴥ•ʔ ꧁WHITEPANDA꧂ ꧁N͜͡A͜͡T͜͡I͜͡O͜͡N͜͡꧂

    ʕ•ᴥ•ʔ ꧁WHITEPANDA꧂ ꧁N͜͡A͜͡T͜͡I͜͡O͜͡N͜͡꧂7 days ago

    Me: Ohh now i remember why there is 9 bodys in the morgure

  13. Cheeky The Birb

    Cheeky The Birb8 days ago

    i love the background music baboodeepababoodeepa

  14. My Artsy Academia

    My Artsy Academia9 days ago

    Jay called the entire theme of SDR2 before he even played it Madlad And RIP Nagito they were the best

  15. sl ut

    sl ut11 days ago

    junko literally doing all of this, i love her

  16. sara idk

    sara idk11 days ago

    Me: who is the missing nr76-

  17. sara idk

    sara idk11 days ago

    My phone is glitching oof 0-o

  18. renatta_ jimmy_johns

    renatta_ jimmy_johns15 days ago

    No one: Absolutely no one: Jay at 5:34 Oh yEaH bAby 😏

  19. Kina neak0

    Kina neak015 days ago

    48:06

  20. The Voodoo-Doll

    The Voodoo-Doll16 days ago

    59:48

  21. Ultimate Despair

    Ultimate Despair17 days ago

    "HAS been added to the... *cha che* WE GOTEM BOYSS! POW POW POW POW POW POW POW POW!!!!😜" "I had too 😔"

  22. Pupi Mullerd

    Pupi Mullerd18 days ago

    1:23:27 so is that what junko/muroko or whatever meant when she said it wasnt supposed to be me when she died

  23. Pupi Mullerd

    Pupi Mullerd18 days ago

    Wait i just realized does anyone know what junko meant when she said "it wasnt supposed to be me?" Or someth8ng like that??

  24. hummus

    hummus18 days ago

    32:47 NOT THEDEEPER AND DEEPER OMFGIFJHS

  25. Anastasha Riles

    Anastasha Riles22 days ago

    Among us Requium Form

  26. Marigold

    Marigold23 days ago

    MASSIVE spoilers for the entire franchise: When Jay talked about the characters having an out of body experience I immediately thought "He's gonna love the second game" I know he's a Nagito simp so I think he does 😅

  27. Ashekora :3

    Ashekora :324 days ago

    I love how whenever Jay gets a bullet right hes lile “LETS GOOOOOOOO”

  28. Silencex

    Silencex25 days ago

    Bruh the measurements wen't from 5"7 to 5"6😂

  29. Sky fight Chanel

    Sky fight Chanel25 days ago

    Where is the 10th body Mondo is probably in one of the kitchen fridge (plz dont execute me)

  30. NightmareX. glxtch

    NightmareX. glxtch27 days ago

    I'm in the middle of the trial I I realized the words "Junko" said right before she died they were "t-this wasn't supposed t-to happen" Wich means Junko was alive cuz they were sisters I get it now

  31. Andrew Wiggins

    Andrew Wiggins28 days ago

    Anyone else watching in 2021?

  32. Drypo

    DrypoMonth ago

    Nice

  33. Jayden Rodriguez

    Jayden RodriguezMonth ago

    Before the trial: and there all was silence Me: I agree

  34. Literally Nobody

    Literally NobodyMonth ago

    Wow

  35. Sofia Provenzano

    Sofia ProvenzanoMonth ago

    When the thumbnail spoils something: me: bruh When the video was about to start a Burger King add popped up like bro crazy coincidence

  36. Kokichi Kinnie

    Kokichi KinnieMonth ago

    25:00 *looks at SDR2* Hmm..

  37. Derpy Nightcore

    Derpy NightcoreMonth ago

    Jay: I decided to visit the bio lab one more time. And when I got there I saw... Ad: PREMIUM PLUS CRACKERS!!!

  38. ibukified

    ibukifiedMonth ago

    did jay realise that for the closing argument he put the part where hifumi wrapped taka’s body in tarp lmao

  39. Phantom _nation

    Phantom _nationMonth ago

    29:03 he guessed the danganronpa 2!

  40. A Little Bit Of Monika

    A Little Bit Of MonikaMonth ago

    OR MONOKUMA was Hiding those things so THEY Cannot look at there things So I think it feels like he got a real crystal ball so Monokuma decided to put it in a locker where no one can see and so Kyoko can't remember more of her memories

  41. Mikan Tsumiki

    Mikan TsumikiMonth ago

    this reminds me- the creators of danganronpa gave us a tiny clue that there was something off about junko from the beginning: i dont remember who it was, but at their first breakfast meeting, someone says that junko looks different from magazines they had seen, and junko brushes it off as make up differences .0.

  42. ꧁sxshi sqxad꧂

    ꧁sxshi sqxad꧂Month ago

    "And the 1st thing I saw there..." *pepsi* (commercial)

  43. Banana split

    Banana splitMonth ago

    DANGANRONPA V3 DANGANRONPA V3 DANGANRONPA V3 DANGANRONPA V3 DANGANRONPA V3 DANGANRONPA V3 DANGANRONPA V3 DANGANRONPA V3 DANGANRONPA

  44. Grey jose

    Grey joseMonth ago

    1:14:50

  45. Random Internet Dude

    Random Internet DudeMonth ago

    7:32 this is making me think Genocide Jack was Miu before Miu existed

  46. Korekiyo Shinguji

    Korekiyo ShingujiMonth ago

    She tried to frame me for mUuUUrder

  47. Akako Rose

    Akako RoseMonth ago

    wait isn't mukuro in the danganronpa anime junko's sister?

  48. Жансая Талгаткызы

    Жансая ТалгаткызыMonth ago

    🎄☃️❄️🤨

  49. Famous Faro

    Famous FaroMonth ago

    She used star platinum prob

  50. nyeorri

    nyeorriMonth ago

    21:18 aaaand then we see an ad HAHAH

  51. nyeorri

    nyeorriMonth ago

    he really said 4:24

  52. nyeorri

    nyeorriMonth ago

    @•Roseeyz Forever• dont mind it, just a buncha sound effects lol

  53. •Roseeyz Forever•

    •Roseeyz Forever•Month ago

    Uh wth-

  54. nyeorri

    nyeorriMonth ago

    56:36

  55. nyeorri

    nyeorriMonth ago

    40:33

  56. nyeorri

    nyeorriMonth ago

    14:40

  57. fuyuhiko kuzuryu

    fuyuhiko kuzuryuMonth ago

    Who else kinda ships Kyoto?

  58. Kirsten Moniz

    Kirsten MonizMonth ago

    Kyoko made a mistake or the game did because they said mukuro was 5 feet 6 inches but with byakuya and mokoto they said 5 feet 7 inches

  59. Ameer Paez

    Ameer PaezMonth ago

    among us is a rip poff danganronpa thats it TnT

  60. rhi coree

    rhi coreeMonth ago

    The “deeper and deeper” repeating itself was so funny 😂

  61. May Fay

    May FayMonth ago

    1:07:02 *sad komaru noises*

  62. ticattackjax

    ticattackjaxMonth ago

    "matrix scenero" Okay jay no need to predict the second game

  63. Nicole Hebert

    Nicole HebertMonth ago

    I love how I realized the junko situation at the same time Jay did

  64. Cole Han

    Cole HanMonth ago

    Came to see a death

  65. sunny days

    sunny daysMonth ago

    taeko: 🧍‍♂️

  66. Hershey Candy

    Hershey CandyMonth ago

    Why does Jin kirigiri sound like mondo a bit

  67. renee rose

    renee roseMonth ago

    Damn

  68. Pears B Liking One.J and 9CB7

    Pears B Liking One.J and 9CB7Month ago

    brooooooo

  69. kokichi's stalker

    kokichi's stalkerMonth ago

    Kamakura Kamakura Kamakura yassssss queen 😘

  70. Sra.Nesquik 126

    Sra.Nesquik 126Month ago

    Mondo de sunga neah

  71. water._.buffalo

    water._.buffaloMonth ago

    the reason why there are only 9 bodies is because mondo is butter

  72. stephanie leyva

    stephanie leyvaMonth ago

    1:12:36 JAY YOU FOUND OUT ABOUT IT EARLIER!! JUNKO AND MUKURO HAD THE SAME HEIGHT AND WEIGHT, AAARRRGGHHH!!!

  73. Gaming with Anthony

    Gaming with AnthonyMonth ago

    Hina: ...it would've been totally obvious that the Junko we met was an imposter! Me: AMONG US *among us music plays *

  74. anna yea

    anna yeaMonth ago

    im screaming at my screen bc ive played twice lmao

  75. Robin Soraya

    Robin SorayaMonth ago

    1:15:24 Well with that logic it could also be Leon, but the only reason he couldn’t be it is cuz he is a guy

  76. Monokumas Cousin

    Monokumas CousinMonth ago

    When I grow up, I want to *be a kuya*

  77. chiaki has a gun

    chiaki has a gunMonth ago

    there were 10 injuries.. but there were 9 bodies.. and it’s because.. *mondo got turned into butter,remember? :)*

  78. no u

    no uMonth ago

    If the morgue really contained all the bodies then what about mondo? is his butter contained there?

  79. Ashley Salomon

    Ashley SalomonMonth ago

    1:33:16 *really Jay?*

  80. Cake𖦹᯾

    Cake𖦹᯾Month ago

    Jay It's to Smart for this Game

  81. HopelessDespair

    HopelessDespairMonth ago

    32:55 loll jay YOU NEEDA STOP 1:00 bruh Sayaka looked mad to 23:58 31:44 lol 1:31:35

  82. Lian Llacuna

    Lian LlacunaMonth ago

    Hmm I dare you to react to the danganropa anime

  83. Lechi _diane

    Lechi _diane2 months ago

    Ace attorney....

  84. Rave Bites

    Rave Bites2 months ago

    Mando in a speedo Mando in a speedo Mando in a speedo Mando in a speedo

  85. Isabella Steller

    Isabella Steller2 months ago

    It's pronounced Be aw que ya not Be a coo ya

  86. Starkiller 26

    Starkiller 262 months ago

    Spoiler!!! 25:10 Holy shit this bastard got this right! He doesn’t need to play V3 anymore, he just understood everything at the FIRST game... Damn that’s interesting

  87. Firefly

    Firefly2 months ago

    Leon: STUPIDSTUPIDSTUPIDSTUPID- *death* Monokuma: LALALALALA

  88. Firefly

    Firefly2 months ago

    Jay: Mukuro is Junko Us: The people -dont- know, what we know-

  89. Firefly

    Firefly2 months ago

    @Sapphire Beach yes

  90. Sapphire Beach

    Sapphire Beach2 months ago

    I SMELL HAMILTON

  91. Luka Petrović

    Luka Petrović2 months ago

    Spoilers ahead Junko (the one who switched places) was supposed to find Makoto a girl :(

  92. Luka Petrović

    Luka Petrović2 months ago

    Kinda spoilery so yeah... Out of everyone, Junko the ultimate model didn't have her face shown‽ /J

  93. ZigZack

    ZigZack2 months ago

    THAT DUDE FIGURED THAT THING ABOUT JUNKO THAT FAST DAAAAAAAAAAAAAMN

  94. Lever Eresa

    Lever Eresa2 months ago

    It really has over 50k likes

  95. Fareeha Bachani

    Fareeha Bachani2 months ago

    1:24:11 little spoiler thing It would make sense why junko is not showing they’re face in all of the photos so that they’re identity isn’t found as Makuros

  96. Purple Elluka

    Purple Elluka2 months ago

    32:47 to 32:57 this should really be a meme lmao 😂😂😂😂

  97. Drawing With Laina

    Drawing With Laina2 months ago

    Eny one remember we jay said he would name his first son sucobby

  98. SaikoChanzz

    SaikoChanzz2 months ago

    Wait is it just me that Notice during the trial every pic (When Makoto's ab to double check every group photo's that who receive it is not in). That celeste is always at the back too every pic of that (idk its just weird for me)

  99. Juvelyn Alao

    Juvelyn Alao2 months ago

    the reson why there is 9 bodies is bc mondo turned into butter

  100. Diego

    Diego2 months ago

    He's that dude.

  101. Mana Digital

    Mana Digital2 months ago

    Wait then how was mondo stored.. oh no

  102. ʕ•ᴥ•ʔ ꧁WHITEPANDA꧂ ꧁N͜͡A͜͡T͜͡I͜͡O͜͡N͜͡꧂

    ʕ•ᴥ•ʔ ꧁WHITEPANDA꧂ ꧁N͜͡A͜͡T͜͡I͜͡O͜͡N͜͡꧂2 months ago

    Question why does celeste not were a school uniform always dressed the same

  103. fat_ fr0g

    fat_ fr0g2 months ago

    JAY I LOVEEEEEE UR SWEATER / T SHIRT! ur that dude

  104. Alexworld

    Alexworld2 months ago

    "Damn, that's a big-ass fish" Bruh, that's Sakura.

  105. % Random_ Stuff %

    % Random_ Stuff %2 months ago

    Everyone in dangoronpa: *In OuThEr WoRdS*

  106. • kokiBerri •

    • kokiBerri •2 months ago

    did jay kinda predict danganronpa v2?? like different reality gfvbn no spoilers but if you know, you know >_>

  107. Daniel

    Daniel2 months ago

    My dude predicted the *SPOILERS* SDR2 ending while trying to predict the first ones ending?????

  108. Moosification

    Moosification2 months ago

    Monokuma: 27:53 *talking about his whole "The End is unavoidable speech"* Me: Unus Annus?