Saying Goodbye

I decided it was time, let me know what you think..
Follow me on Twitter! ► JayKubzScouts
Watch me on Twitch! ► www.twitch.tv/thekubzscouts
(These are the only socials that I currently have, anything else is not me!)
---------------------------
We're here to have fun and not take ourselves too seriously, so any negative comments will be automatically deleted! Thanks for watching!
#KubzScouts

Comments

  1. Kubz Scouts

    Kubz ScoutsMonth ago

    Seeing the comments are making me feel some type of way...it's crazy when you see a community that cares this much & motivates me more and more every single day, I really am grateful to have you all with me, thank you foreal

  2. watsfor1

    watsfor115 days ago

    R.I.P palm tree lol

  3. Mᴏᴏɴ_ʟɪᴛᴇ

    Mᴏᴏɴ_ʟɪᴛᴇ28 days ago

    Dont scare us again

  4. harold anamaitonboys

    harold anamaitonboysMonth ago

    My mans dont scare me like that dont ever quit youtube

  5. chaotickazuichi

    chaotickazuichiMonth ago

    we love you jay. you really are that dude

  6. Kirari

    KirariMonth ago

    I was so scared omg

  7. ? .Majik_¿

    ? .Majik_¿2 hours ago

    JaAaAay, you scared me

  8. MikeyTheVector 25

    MikeyTheVector 258 hours ago

    Oh I thought Kubz Scouts was gonna say “I have Covid-19. Love y’all fans, See y’all in Heaven.” I Guess I’ll place a Funeral. R.I.P Hair

  9. MikeyTheVector 25

    MikeyTheVector 258 hours ago

    This is Scaring me

  10. Ticci Kay

    Ticci Kay10 hours ago

    You scared me so bad jay! I love to watch your videos when I’m sad because watching you freaking out in a funny way over horror games makes me die laughing in that moment. I would never be able to laugh the same if you were to quit USlikes and take down all your videos

  11. Tabitha Tripp

    Tabitha Tripp12 hours ago

    WAIT WHAT-

  12. BLACK Devil

    BLACK Devil12 hours ago

    Ma man his jokes suck!

  13. WispaLottiePups

    WispaLottiePups22 hours ago

    Omfg you scared me 😂

  14. Emily Lucketta

    Emily LuckettaDay ago

    You scared mee 🥺

  15. Jessica Harrison

    Jessica HarrisonDay ago

    NOT NAGITO PALMIADA

  16. Brie Garrett

    Brie GarrettDay ago

    Are you trying to give me a heart attack

  17. whitty

    whittyDay ago

    Kubz:its time time say goodbye me: 🥰👊

  18. Jana Persic

    Jana PersicDay ago

    yall i tought he was gana quit hes my childhood🥺

  19. Helllu It's me

    Helllu It's meDay ago

    why did the captions get it exsact

  20. Nguyệt Hà Đỗ

    Nguyệt Hà ĐỗDay ago

    Am I hearing N A G I T O P A L M A E D A?

  21. MakerOfContent

    MakerOfContentDay ago

    Reminds me of TeruTeru

  22. rivana khairi

    rivana khairi2 days ago

    I KNEW ITT

  23. Little Cupcake

    Little Cupcake2 days ago

    THIS SCARED TF OUTTA ME

  24. aisyah amira

    aisyah amira2 days ago

    Jay: saying goodbye Me: NOOOOOOo! Me: ;-;

  25. Sasha Depauw

    Sasha Depauw2 days ago

    NOOOO NAGITO-PALMAEDA T^T

  26. Nagito Komaeda

    Nagito Komaeda2 days ago

    Pain 🌴

  27. Izuru Kamukura

    Izuru KamukuraDay ago

    Never thought that you'll be here.

  28. Chey Dun

    Chey Dun2 days ago

    NOOO NOT THE MAN BUN IT LOOKED SO GOOD ON HIM

  29. Sean Regan

    Sean Regan2 days ago

    Are you kidding me Jay, I was so scared u thought you were going to say I quitting youtube or something

  30. Amelia Leeds

    Amelia Leeds3 days ago

    No F+ck

  31. Hyper_pie Chickenwings

    Hyper_pie Chickenwings3 days ago

    I was so scared. I was gonna cry

  32. NagiLox

    NagiLox4 days ago

    YOU HAD US SCARED JAY- I REALLY THOUGHT U WERE GONNA LEAVE USlikes

  33. Sara Nascimento

    Sara Nascimento4 days ago

    Man you scared the shit out of me wtf

  34. Alondra Gomez

    Alondra Gomez4 days ago

    I thought h was ganna quit

  35. Bobby Leckbee

    Bobby Leckbee4 days ago

    BRO I THOGUT HE WAS LEAVING HIS CHANNEL

  36. Xx maddieplayz Xx

    Xx maddieplayz Xx4 days ago

    Am I the only one seeing the caption and was like NOOOOOOOOO thinking he was leaving youtubw

  37. ·BloBBi·

    ·BloBBi·5 days ago

    WHA-

  38. Willow Leaf

    Willow Leaf5 days ago

    You gave me a heart attack jay! I thought I wouldn’t see another video forever!!!! But this was all over long hair...

  39. The Epic Katz

    The Epic Katz5 days ago

    OMG UR HAIR LOOKS SO GOOD WITH PALMTREE DOWN WTF-

  40. Six

    Six5 days ago

    ;-; so the trauma was the palm tree anyways. Bye :(

  41. h o n e y

    h o n e y5 days ago

    AYO YOU SCARED ME

  42. Ara Lee

    Ara Lee6 days ago

    Yo are we gonna ignore the " She calls me daddy too " hair? Like 👉👈 just wondering

  43. LadyMilks

    LadyMilks6 days ago

    BRUH DON'T SCARE ME LIKE THAT

  44. Fam & Gaming Vlogs

    Fam & Gaming Vlogs6 days ago

    Jay: goodbye Me: ;0 whyyyyyy ;( *sniff* Jay: to this palm tree Me:༼⁰o⁰;༽ you scared the sheet out of me bish all that crying for nothing 😭

  45. Clonxi•Maddie

    Clonxi•Maddie6 days ago

    You could have killed me Jay x_x I'm glad ur not quitting :>

  46. Hailey Kruger

    Hailey Kruger6 days ago

    omg I was scared you were quitting youtube

  47. Ellah Mora

    Ellah Mora6 days ago

    No please don't cut it plz

  48. no

    no6 days ago

    We all didnt read the comments so if this was a joke we wouldn’t ruin it, And now we wish we did

  49. Angelic_Pige0n

    Angelic_Pige0n6 days ago

    I almost had a mental breakdown- dude wtf

  50. Breanna Thomas

    Breanna Thomas7 days ago

    When I first noticed his hair like that it concerned me

  51. Waluigi Time

    Waluigi Time7 days ago

    Jay really made me caca my self saying goodbye✋😐

  52. Kalie Richie

    Kalie Richie7 days ago

    Jesus Christ Jay you almost gave me a heart attack

  53. NewDreamer_OfDreams 186

    NewDreamer_OfDreams 1867 days ago

    Me: *about to cry when i saw the title* Also me: *finishes watching* WHAT THE HELL MAN?! Dont make me cry like that!😭

  54. 竈門サクラ

    竈門サクラ7 days ago

    And good hair

  55. 竈門サクラ

    竈門サクラ7 days ago

    Joke?

  56. DAVID SLATER

    DAVID SLATER7 days ago

    Goodbye

  57. Happiness fun and even games

    Happiness fun and even games7 days ago

    You scared me for a sec their jay

  58. Namjoonsthickjuicythighs 2020

    Namjoonsthickjuicythighs 20207 days ago

    If your gonna change your hair Señior woofers is the best choice😭

  59. Mason Graham

    Mason Graham7 days ago

    Jay: let’s long dong it Me: that’s impossible

  60. Janin O'Leary

    Janin O'Leary7 days ago

    Me: see's comments saying"DON'T SCARE ME LIKE THAT!!!!!" Also me:👁👄👁 WaiT WHaT!?

  61. Rochelle Lehmann

    Rochelle Lehmann8 days ago

    DONT PLAY WITH MY FEELING STOPPPP UGH U SCARED ME

  62. Sleepy Clue

    Sleepy Clue8 days ago

    I want my hair like yours 😔 but I'm a girl Isnt thatz--

  63. Bobby Raski

    Bobby Raski8 days ago

    YOU SCARED ME SO MUCH I THOUGHT YOU WERE LEAVING I STARTED CRYING

  64. Connor simpson

    Connor simpson8 days ago

    RIP man bun 1102-2021

  65. {Blueberry_Shadow }

    {Blueberry_Shadow }8 days ago

    Me seeing the title **panic* Me after the vid *has a heart attack*

  66. Corey & Marsharie Dizer

    Corey & Marsharie Dizer9 days ago

    I smell...I smell something...I smell BULL CRAP!

  67. Nagito Komaeda

    Nagito Komaeda9 days ago

    I was getting ready to cry after I saw the title

  68. Angelina Lim

    Angelina Lim9 days ago

    don't do this jay. you actually scared me this time.

  69. La Weeb

    La Weeb10 days ago

    LOVE FROM DENVER ❤️❤️✨

  70. roblox fantic

    roblox fantic10 days ago

    why would you put that as the title like omg my soul literally left my body 😭

  71. Barryxallxn

    Barryxallxn10 days ago

    whenever there is a goodbye or leaving thumbnail we all know it’s gonna be a plot twist 😂

  72. Amy Kezumi

    Amy Kezumi10 days ago

    My heart when seeing the title: 😱😰 Realize he was just talking to his hair*🤭*

  73. Amy Kezumi

    Amy Kezumi10 days ago

    Actually I like it that way...you look very handsome:>

  74. Ari Justice

    Ari Justice10 days ago

    Jaaaaaaaaaaaayyyy don’t scare me like that😖😭

  75. Nancy Pham

    Nancy Pham10 days ago

    Me: *about to be sad * Me after: ARE YOU KIDDING YOU SCARED MEH

  76. rainbow

    rainbow10 days ago

    Jay. you made a three minute video saying goodbye to a palm tree. *my life is complete* i'm not kidding that was amazing

  77. Regenstürmer

    Regenstürmer10 days ago

    NAGITO PALMAEDA LMAOOO

  78. Aaliyah Norris

    Aaliyah Norris10 days ago

    LMAO I THOUGHT IT WAS ABT QUITTING DAMNNN YOU GOT US ALL GOOOD

  79. OliviaLoves Coffe

    OliviaLoves Coffe11 days ago

    I ALMOST HAS A HEART ATTACK YO Lo que diablos hombre

  80. Doralou Guillermo

    Doralou Guillermo11 days ago

    😭😢😢😢😢

  81. FallenAngel Catherine

    FallenAngel Catherine11 days ago

    Its hilarious that Jay deliberately fools people and we still love him for it.

  82. Gamer

    Gamer11 days ago

    My heart is broken were gonna miss yoy😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

  83. Madeline Forester

    Madeline Forester11 days ago

    Therapist: Now remember Jay. The palmtree can't hurt you. You'll be okay. *Jay rocking back and forth with his hair loose* Jay: It can't hurt me *sniffs* I'm okay

  84. Belva

    Belva11 days ago

    People said that its palm tree butits Nagito Palmaeda :)

  85. Ava McGhee

    Ava McGhee11 days ago

    I miss the she calls me daddy 2 ;( 🦤💕💕💕💕

  86. Vane -games

    Vane -games11 days ago

    You scared me xD i was crying 😔

  87. Fruitloops lol

    Fruitloops lol12 days ago

    I was getting scared I thought he was like leaving his channel for good but he was taking about his hair I was like oh ok

  88. bOmqYule Stuffs

    bOmqYule Stuffs12 days ago

    been watching u for 2 years and i actually expected the joke LOL

  89. kitty

    kitty12 days ago

    ayo why does jay look like aizawa kinda

  90. Iya Alcover

    Iya Alcover13 days ago

    Are we just gonna ignore that Jay looks like a macho man at 1:56

  91. Nightwolf 1121

    Nightwolf 112113 days ago

    I. AM. NOT AMMUSED.....you got me scared.this is the only channel, that doesn't give two flying fucks about what people think! I love it. Please don't ever leave!!!!!

  92. Jeaye

    Jeaye13 days ago

    NOOOOO HIS PALM TREE GIVES ME SO MUCH JOY ITS HIS THINGGGG

  93. Francesca Edoho

    Francesca Edoho13 days ago

    I thought you were talking about quitting youtube-

  94. mi keh

    mi keh13 days ago

    Omg I thought you were going to quit USlikes when you were just talking about your hair 😂

  95. Alicia Hajduk

    Alicia Hajduk13 days ago

    Jay: "its time to day goodbye" Me: "Hes quitting?? :0" Jay: "to the palm tree" Me: "phew- WAIT PALM TREE?-"

  96. •random orange•

    •random orange•13 days ago

    bye-bye Mr Nagito-

  97. dawn _lovers

    dawn _lovers13 days ago

    palm tree.💞

  98. • bubble-chan •

    • bubble-chan •14 days ago

    Dang that wasn’t cool- that scared me to the point where my heart fell

  99. Minidream

    Minidream14 days ago

    Goodbye, Nagito palmaeda You will be missed.

  100. Taelyn Schaefer

    Taelyn Schaefer14 days ago

    You got me in the first half

  101. Julian Quitoriano

    Julian Quitoriano14 days ago

    I thought he was gonna quit YT 😃

  102. Someone

    Someone14 days ago

    Ok trash bag ;) Maybe you'll look better now.

  103. Janet Chiodo

    Janet Chiodo14 days ago

    Will you call a man bun I caller palm tree man bun Help just get this man I'm help please someone get this mansion help

  104. king lingcheu

    king lingcheu14 days ago

    I got so scared why jay

  105. stalin joseph

    stalin joseph14 days ago

    yo hairstyle

  106. blinked once

    blinked once14 days ago

    Everybody:**surprised pikachu face** Me: thats why you have twitter kids